i.v.m. vakantie, winkel dinsdag's gesloten

Tel: 038-4581830

Verzending en Levering

   
   Verzendkosten 
   Levertijden  

 

Een bestelling plaatsen op X-SportsWorld.com

Het plaatsen van een bestelling is hieronder stapsgewijs omschreven.

Stap 1: klik bij het gewenste artikel op ‘BUY IT’

Stap 2: klik op ‘afrekenen’ (of op ‘verder winkelen’ wanneer u meer artikelen wilt bestellen)

Stap 3: controleer de gegevens van uw bestelling.

Stap 4: vul de gevraagde gegevens in

 

Verzendkosten

Nederland en Belgie: Vanaf €100,- bestelwaarden zijn de verzendkosten gratis, tot €100,- rekenen wij €4,95 verzendkosten door.

Binnen Europa variëren de verzendkosten. In de check out zijn de verzendkosten uit te rekenen.  

 

Bezorging van een bestelling

 

GLS

Alle orders zullen door GLS bij het door u gekozen adres worden afgeleverd. 

 

 

Datum van bezorging

Bestellingen die voor 17.00 uur besteld worden, komen de volgende werkdag aan, mits de voorraad dit toelaat. Dit staat vermeld bij het artikel. Mocht een artikel niet in voorraad zijn, dan is deze ook niet via de website te bestellen.

 

Track and Trace code

Als een zending vanwege het formaat niet door de brievenbus past of een hoge waarde vertegenwoordigt, wordt het als pakketpost verzonden. In dat geval vind je, wanneer je bestelling de status ‘verzonden’ heeft, een Track & Trace code. Als je dit nummer invult op de site van de GLS, dan kun je zien waar je pakket zich bevindt in het bezorgtraject.

 

Bestelling niet gevonden na het invoeren van een track and trace code

Het kan voorkomen dat je, na het klikken op de Track & Trace code, de volgende melding krijgt: ‘Er zijn geen zendingen aangetroffen voor deze combinatie’ (dit is de combinatie van de code en de postcode waar de bestelling afgeleverd moet worden). Deze melding kan veroorzaakt worden doordat GLS de Track & Trace code nog niet heeft verwerkt. Je kunt de status van je bestelling in dat geval de volgende werkdag opvragen.Wanneer dezelfde melding 3 dagen na verzending nog steeds verschijnt en je hebt je bestelling nog niet ontvangen, dan verzoeken wij je vriendelijk om contact op te nemen met onze support service.

 

Levertijden

 

Afleverdag – Nederland


Besteldag op de siteThuisbezorging (GLS)
maandag (tot 17.00 uur) dinsdag
dinsdag (tot 17.00 uur) woensdag
woensdag (tot 17.00 uur) donderdag
donderdag (tot 17.00 uur) vrijdag
vrijdag (tot 17.00 uur) maandag
zaterdag dinsdag
zondag dinsdag
 

 

Vertraging

 

Bestelling nog niet ontvangen

In je account kun je zien of je bestelling verzonden is of nog wordt verwerkt.

Als je bestelling in je account de status ‘verzonden’ heeft maar je deze nog niet hebt ontvangen, kun je de Track en Trace raadplegen. In uitzonderlijke gevallen doet de GLS in plaats van 24 uur, een dag langer over de bezorging van een bestelling. Als je de bestelling 3 werkdagen nadat hij is verzonden nog niet hebt ontvangen, kun je contact opnemen met onze support service. Om je zo snel mogelijk van dienst te zijn, verzoeken wij je vriendelijk je bestelnummer te vermelden in je e-mail of bij de hand te houden als je ons belt.