Nederland:   T 0527 698 522  ( ma-vr , 9:00 - 17:00 )

België:          T 02 808 42 19

Verzending en Levering

Verzendwijze

X-Sportsworld maakt gebruik van verschillende transporteurs om uw bestelling op de beste wijze bij je af te leveren, hier vindt je onze transporteurs:

 

PostNL

Binnen Nederland leveren wij via de pakketdienst van PostNL.

 

PostNL - TNT Parcel

Buiten Nederland leveren wij via de pakketdienst van PostNL of TNT parcel, afhankelijk van locatie.

 

Verzendkosten

Bij X-Sportsworld kun je zelf kiezen hoe je de bestelling wilt betalen. De meest gebruikte methode is direct online betalen met creditcard of iDeal. Bij deze betalingsmethode kunnen wij je bestelling ook direct verzenden.

 

De verzendkosten bij X-sportsworld zijn als volgt vastgesteld.

 

Nederland & België

Gratis verzending voor bestellingen boven de € 100,-

Voor bestellingen onder de € 100,- brengt X-Sportsworld € 4,95 in rekening.

 

Overige landen

Voor de overige landen zijn de verzendkosten variabel en deze kun je in de winkelwagen berekenen. 

 

Datum van bezorging

Bestellingen welke voor 18:00 uur geplaatst worden, zullen de volgende dag geleverd worden (geld alleen voor afleveradressen binnen Nederland). Uitgezonderd zijn de bestellingen die in het weekend geplaatst worden. Raadpleeg het onderstaande overzicht om te weten wanneer je bestelling geleverd wordt.

 

Nederland

Besteldag op de site                      Thuisbezorging (PostNL)

Maandag (tot 19:00 uur)                 Dinsdag

Dinsdag (tot 19:00 uur)                   Woensdag

Woensdag (tot 19:00 uur)               Donderdag

Donderdag (tot 19:00 uur)              Vrijdag

Vrijdag (tot 19:00 uur)                      Zaterdag

Zaterdag                                             Dinsdag

Zondag                                               Dinsdag

 

 

Track & Trace code

Wanneer je bestelling is verzonden ontvang je een Track & Trace code per email om te zien wanneer je pakket bezorgt gaat worden.

 

Het kan voorkomen dat je, na het klikken op de Track & Trace code, de melding krijgt dat er geen zendingen aangetroffen zijn. Deze melding wordt veroorzaakt doordat Post NL of DHL de Track & Trace code nog niet verwerkt heeft. In dit geval adviseren wij je de Track & Trace code later nog eens te raadplegen. De Track en Trace code zal in ieder geval de volgende dag wel zichtbaar zijn. Mocht dit niet het geval zijn, dan vragen wij je contact op te nemen met onze support afdeling via info@x-sportsworld.com 

 

Vertraging

In uw account kunt je zien of je bestelling verzonden is of nog verwerkt wordt verwerkt. Als de bestelling in je account de status “verzonden” heeft maar deze nog niet geleverd is, kan het zijn dat je bestelling vertraging heeft. In uitzonderlijke gevallen doet Post NL er in plaats van 24 uur, enkele dagen over om een bestelling te bezorgen. Als je na 3 dagen na verzending nog steeds niets ontvangen hebt, kun je contact opnemen met onze support afdeling. Om je zo spoedig mogelijk van dienst te zijn verzoeken wij je een email te sturen met het bestelnummer naar info@x-sportsworld.com.

Als je bestelling onverhoopt vertraagd is, dan wordt je daarover door ons geïnformeerd.

X-Sportsworld is niet verantwoordelijk voor vertragingen die voorkomen bij PostNL of TNT Parcel.